In-market doelgroepen voor Search: meer rendement uit je campagnes

Nienke Zijsling — vrijdag 7 september 2018

De tijd dat je het als SEA-specialist alleen moest doen met zoekwoorden in search campagnes om je doelgroep te bereiken ligt gelukkig ver achter ons. De mogelijkheden in Google Ads zijn enorm en sinds kort is daar een nieuwe feature aan toegevoegd: In-market doelgroepen. Benieuwd wat deze doelgroepen zijn, hoe je ze kunt inzetten en wat de voordelen zijn?  Ik neem de in-market doelgroepen voor search voor je onder de loep en vertel je er alles over!

Lees verder op Frankwatching

Download whitepaper

Delen via

Nienke Zijsling

Nienke is een allround online marketeer gespecialiseerd in SEA, e-commerce, SEO en content marketing. Ze is nieuwsgierig, enthousiast en altijd gestructureerd in haar aanpak. De klant áltijd op 1 zetten is volgens haar de sleutel tot online succes. Hierbij verliest ze de ROI nooit uit het oog. Nienke adviseert je graag hoe je het rendement van jouw online activiteiten kunt verhogen.