De Ultieme SEA Checklist Voor Google Ads

Marleen Arts — vrijdag 19 oktober 2018

Ben je (nog) geen doorgewinterde SEA-specialist, en wil je tóch structureel SEA-campagnes beheren? Heb je Google Ads voor je neus, en vind je het lastig om te bepalen wat je precies moet doen om je prestaties te verbeteren?

Met logisch nadenken, nieuwsgierig zijn en je Google Certificaten kom je al een heel eind…  Je hebt waarschijnlijk alleen nog structuur nodig in je aanpak.

Om jou te helpen naar deze structuur heb ik een checklist voor je gemaakt. Deze checklist geeft je een houvast om basic SEA search optimalisatie toe te passen. Het lijkt wat veel maar geloof me: na wat oefening kom je met 2 uur per week al een heel eind.

Lees verder op Frankwatching

Download whitepaper

Delen via

Marleen Arts

Allround adviseur en projectmanager met uitgebreide kennis van alle domeinen in online marketing. Marleen is in staat alle relevante thema’s aan elkaar te koppelen en zo te komen tot een werkbare multi channel aanpak. Zij neemt zowel interne en externe projectteams op sleeptouw, levert binnen tijd en budget een uitstekend online marketingplan, en rolt deze van a tot z uit.

Als persoon is Marleen een relatiebouwer, maar bij klanten is ieder advies data driven en passend in de ideale customer journey van het product of dienst. Weg met het onderbuikgevoel!